Köszönöm, hogy regisztrált az IPAF 4.0 Szakmai Műhelyébe.

Szeretném Önnek bebizonyítani, hogy létezik olyan minőségi kommunikáció, magasabb szintű partnerkezelés és üzleti együttműködés, amely képes arra, hogy javítsa a teljesítményét, az eredményességét, és a termelékenységét!

Engedje meg, hogy most megosszak néhány fontos információt ebben a 7 perces videóban, hogy mi is vár Önre.
Nézze meg a videóban, milyen cégek vannak a Műhelyben, illetve megosztok egy megdöbbentő felmérést is:

Szeretném kérni, hogy a Műhely keretein belül tegeződjünk, mert ez megkönnyíti az egymás közti kommunikációt. Köszönöm!

Meggyőződésem, hogy egy cég akkor képes fejlődni, ha a technológiai fejlesztést megelőzi a partnerkapcsolatokra, az ügyféligényekre fókuszálás.

Sok esetben találkoztam olyan cégekkel, akik a megváltozott piaci igényeket a 10 évvel ezelőtti struktúrákkal, kommunikációval és ügyfélkezeléssel akarták kiszolgálni. Valamilyen szinten persze lehetséges, mert el lehet adni terméket, szolgáltatást úgy is, de nem hatékony és nem lesz belőle hosszú távú együttműködés és főleg nem fog fejlődést eredményezni.

Szeretném bemutatni e Műhely keretében, hogy ha jobban kommunikálsz, jobbá válnak a partnerkapcsolataid, annak mérhető eredményei lesznek. Ilyen mérési módszereket is fogok mutatni és persze példákat.

A regisztrációkor a legtöbben azt jelöltétek be, hogy ami leginkább foglalkoztat az az új piaci lehetőségek.

Arra kérlek, lent, kommentben bátran írd meg: mit értesz te új piaci lehetőségen! Új megrendelőket, ügyfeleket? Új vagy más piaci szegmenseket?

A következő alkalmakkor konkrét cégek példáival érkezem, köztük lesz pl. az SBS Kft. is, aki acélszerkezetek gyártásával foglalkozik.
Úgy terveztem, hogy kb. 1-2 hetente jelentkezem, hogy ne terheljelek túl!


Utóirat (csak hogy már most is tanulj valamit)
KONKRÉT PÉLDA NEM CSAK GYÁRTÓKNAK

Rengeteg gyártó cég keres megoldást a munkaerőhiányra. Íme egy érdekes kezdeményezés a Legrand Zrt-től, mely elsősorban magánembereknek, lehetséges munkavállalóknak (nem cégvezetőknek) szól.

Miről szól a Legrand Zrt. felhívása, amit épp most olvastam a neten?

Ahogyan én értelmezem:
Gyere, nézd meg, mit csinálunk! Nézd meg, milyen értéket teremtünk! Milyen modern gépekkel dolgozunk, milyen jó körülmények között? Milyen jól érzik magukat a dolgozók nálunk? Talán, lehet tőlük kérdezni is.
Elmondjuk, sőt magad is megtapasztalhatod, miért éri meg nálunk dolgozni! Betekintést nyersz fejlesztéseinkbe, így láthatod, milyen perspektíva áll azok előtt, akik nálunk dolgoznak.
A gyárlátogatás végén persze megvendégelünk néhány finom falatra, amelynek keretében kötetlen beszélgetésre van lehetőség a vállalat vezetőjével ….

Igen, ez kommunikáció, aminek ereje van. Ez alapozhat meg nagyon jó kapcsolatokat.

Ilyet vagy hasonlót te is csinálhatsz, ha szeretnél minőségi munkatársat felvenni.
De ha új üzleti partnerekre vágysz, akkor is meghívhatod magadhoz a potenciális érdeklődőt. Ne eladni akarj neki, hanem bemutatni, elmagyarázni a szakmai értékeidet! Megteheted akkor is, ha szolgáltató vagy!

Ha jó ötletnek tartod, de nem tudod, hogyan csináld, akkor szívesen segítek – akár az együttgondolkodásban. Hívj: +36703892725.

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.