Az Együttműködő Vállalkozók Szervezete
(Codex Consulting Kft)

kommunikációs asszisztens munkatársat keres

egy megbízható, terhelhető, barátságos, együttműködő, hosszú távú munkában gondolkodó munkatárs személyében, aki képes a cég kommunikációs munkáját igen széles körben segíteni.

Feladata:

igen összetett és sokrétű, például:
– kapcsolattartás meglévő és leendő ügyfelekkel, partnerekkel, illetve a cég számára hasznos partnerkapcsolatok bővítése
– ajánlatok, meghívók, hírlevelek megfogalmazása, kiküldése
– interjúk készítése, cikkek megfogalmazása
– üzleti találkozók, meetingek szervezése
– aktív részvétel a cég egyéb marketing-komunikációs folyamatainak lebonyolításában

Tehát, aki csak egy egyszerű, szokványos titkárnői munkát keres, az NE jelentkezzen, mert az itt kevés lesz.

Szakmai követelmények:

Kommunikációs, marketing vagy üzleti felsőfokú végzettség.
Előny az ilyen területen szerzett szakmai tapasztalat.

Az ideális jelölt tulajdonságai:

– nem ijed meg a kihívásoktól
– szívesen tanul, képezi magát, hogy emberileg és szakmailag is több legyen
– mer felelősséget vállalni az általa végzett munkáért és nem a kifogásokat keresi
– nem visszahúzódó, befelé forduló típus, hanem nyitott, együttműködő, beszélgetést kezdeményező
– szívesen kommunikál szóban (telefonon is) és írásban egyaránt
– pontos, precíz a munkájában, az adminisztrációban, nem késik el
– megbízható: bármilyen körülmény közepette lehet rá számítani
– őszinte és nem sértődik meg, ha vele is őszinték mások

Mit kell tudnia a munkatársnak?

– jól és szívesen fogalmazzon, helyesen írjon
– jó szervező legyen: képes legyen párhuzamosan több dolgot és a saját feladatait is kézben tartani
– átlássa a munkafolyamatokat, képes legyen egy-egy projektet önállóan felépíteni lépésről lépésre
– ellenőrizze, kontrollálja a saját munkáját
– bátran, magabiztosan kell beszélgetnie, kommunikálnia telefonon vagy akár személyesen a cég ügyfeleivel
– tényleg értsen a MS Office programjaihoz, mert itt senki nem fogja erre tanítgatni
– felhasználói szintű internetes ismeretek

Amire számíthat:

– komoly marketing-kommunikációs képzésben lesz része, hogy minél eredményesebben végezze a munkáját. Ha önt nem igazán érdekli a marketing és a kommunikáció, semmiképpen ne jelentkezzen!
ha esetleg más szakmai beosztáson gondolkodik (rendezvényszervező, értékesítő, szerkesztő-újságíró, projektmenedzser, projektvezető), akkor is érdemes a kommunikációs asszisztens pozíciót megpályáznia, mert kellő kitartással és rátermettséggel könnyedén léphet tovább.

Amit kínálunk:

1. Folyamatos fejlődési lehetőség.
2. Önálló munkavégzés lehetősége
3. Korrekt fizetés
4. Egy biztos, hosszú távú állás és negyed évente prémiumok.

Csak akkor fogadom be az Ön álláspályázatát, ha az alábbi feltételeknek megfelel:

1. Küld egy szakmai önéletrajzot az alábbiak szerint:
Mit tartalmazzon az önéletrajz? Az eddig végzett munkáiról, feladatairól, szakmai tapasztalatairól egy részletesebb, konkrétumokkal alátámasztott ismertetőt. Tehát, a korábbi cégeknél, ahol dolgozott, konkrétan mi volt a feladata, miért felelt, milyen eredményeket ért el.

2. Küld egy motivációs mellékletet az alábbiak szerint: írja le részletesen, miért szeretne nálunk dolgozni? Mi az, ami Önt motiválja? Miért Ön a legjobb választás a többi jelentkező közül? Milyen személyes és szakmai céljai vannak az elkövetkezendő 5 éven?

Az álláspályázatát a vereb.istvan@uzleti-vilag.hu email címre kérem küldeni.

Várható kezdés:
2016. május-június folyamán

Üdvözlettel, Vereb István ügyvezető