Bízhatok benned? Bízhatok a cégedben? Bízhatok a termékedben?

Egy balatoni szálloda lakosztályáért 150 ezer Ft-ot fizetett valaki egy éjszakára. De amikor elfoglalta a szobát, azt látta, hogy le volt csepegtetve a bútor, nem volt tiszta a tükör a fürdőszobában és egyéb apróságok. Közzétette kifogásait, benyomásait a közösségi oldalakon, amely igen nagy megdöbbenést váltott ki sokakban.
Volt, aki most keresett szállást és azt írta a bejegyzésre, hogy akkor inkább nagy ívben elkerüli azt a szállodát, mert ha az ilyen drága szoba így néz ki, milyen lehet az olcsóbb.
Pedig ez a szálloda négy csillagosnak hirdeti magát.

Mi az a 3 kérdés, ami leginkább érdekli a veled megismerkedő leendő parnert, vevőt?

Az első, ami egy érdeklődőben megfogalmazódik, amikor először találkozik veled (akár személyesen, akár az interneten): Ki vagy? Mit csinálsz? Mivel foglalkozol?

A második kérdés: Mi hasznom belőled (a termékedből)?

A harmadik kérdés: Bízhatok benned? Bízhatok a termékedben?

Igen, ilyen sorrendben történik. A felszín felől megyünk a mélyebb dolgok felé.
Hidd el, senki sem (te sem) marad meg a felszínen. Te sem vásárolsz senkitől addig, amíg meg nem bizonyosodsz, hogy bízhatsz-e a másikban.

Tényleg fontos a bizalom a cégem iránt?
Sokan legyintenek rá. Pedig a fenti példa is ezt mutatja.
Megfigyeltem, hogy elég, ha valaki nem válaszol egy emailre, a másik fél rögtön “leírja”. Erre számos példát tudok mondani. Pedig ez csak egy pici apróság, igaz? Mégis üzletek, együttműködések múlnak rajta.

Hogyan bizonyítod az ügyfeleidnek, hogy bízhatnak benned?

Néhány tipp hozzá:
Személyesen találkoznak veled – minél többször.
– Alkalmat adsz, hogy megismerjék szakértelmedet, hozzáértésedet.
– Valamiféle kipróbálási lehetőséget adsz arra, hogy saját “bőrén” megtapasztalhassa az ügyfél a terméked, szolgáltatásod hasznát.
– Vevői véleményeket gyűjtesz, illetve “mesélsz” a referenciáidról, amelyeket minden féle formában kommunikálsz (weboldalon, közösségi médiában, üzleti találkozón, tárgyaláson, stb.)

Tényleg fontos, hogy a cégednek jó hírneve legyen?
A jó hírnév, a bizalom pénzt hoz számodra?

Ha átérzed, vagy már magad is megtapasztaltad, mennyit képes a konyhára hozni, ha ismernek, bíznak benned és továbbajánlanak, akkor szeretettel meghívlak a következő Meetingünkre szeptember 8-án, illetve az október 6-i, nagyszabású országos Találkozónkra.

BENNÜNK, AZ EVSZ RENDEZVÉNYEIBEN MEGBÍZHATSZ?
Íme a júliusi meetingünk őszinte statisztikája:

Összes megbeszélések száma a résztvevő cégvezetők között: 116
Összesen ennyi kapcsolódási pont született a megbeszélésekből: 66 (56,89%)
A megbeszélésekből ennyi lett rögtön kifejezetten eredményes, konkrétumokban mérhető: 23 (19,82%)
A megbeszélésekből ennyi lett olyan, amely hasznos, ígéretes, további egyeztetéseket igényel: 44 (37,93%)

Átlagosan 5,8 tárgyalás, és 3,3 kapcsolódási pont jutott egy résztvevőre 3,5 óra alatt.

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük