Egy kozmetikai cég tanulságos probléma megoldása

Nincs olyan cégvezető, akinek semmilyen gondja, problémája ne lenne, hiszen mindig van min javítani, akár az értékesítésben, akár a hatékonyság növelésben, akár a logisztikában, akár a munkaszervezésben, stb.

A videóban egy kozmetikai cég példáját hozom, aki elsőre egy nagyon drága megoldást választott:

Tanulság számomra:
Ha a vezető nem egyedül, az íróasztala mellől kereste volna a megoldást, hanem beszél a munkatársaival, kikéri a véleményüket, megspórolhatott volna több százezer dollárt.

1) Kérlek, gondolj 3 problémára, ami mostanában foglalkoztat, amire szeretnél megoldást találni a cégedben!
2) Gondold végig, az egyes problémákra milyen megoldási lehetőségek vannak.
3) A megoldásokhoz be tudsz-e vonni együttműködő partnert? Van-e olyan partnered, ügyfeled, beszállítód, tanácsadód, akinek adsz a véleményére, aki segíthet – legalább ötletekkel? Ha most nincs, hol találhatsz ilyen partnereket?

Mindig érdemes együttműködésekben gondolkodni, akár problémamegoldásról, akár ügyfél-, és üzleti lehetőségek kereséséről van is szó.
Ha hiszed, ha nem, próbáld ki a következő Meetingünkön!
A részleteket ITT TALÁLOD »

Neked mi a gyakorlatod? Mi válik be? Hogyan szoktál megoldást találni a problémákra?

 


Ha szeretnél olyan példákat, módszereket, ötleteket, melyek eredményesebbé teszik üzleti kapcsolataidat, értékesítésedet és új üzleti lehetőségeket nyitnak meg előtted, akkor itt igényeld az INGYENES “ÜZLETHOZÓ MŰHELYTITKOKAT”! Kattints ide »


 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük