Ezek az értékesítésed és a kapcsolataid mozgatórugói

Egy tárgyalásnál, egy eladás során, amikor személyesen találkozol a potenciális ügyféllel, vagy amikor egy közös projekten, együttműködésen dolgozol valakivel, rendkívül fontos a te személyed. Hidd el, a terméked vagy a szolgáltatásod először “csak” másodlagos.

Akkor lesz sikeres az értékesítésed vagy a közös projekted valakivel, ha először tisztában vagy saját magaddal.

Mondhatnám: milyen az önismereted? Mit gondolsz magadról? Milyen értékes tulajdonságaid vannak, amire büszke vagy? Milyen a jövőképed? Mit szeretnél az életedből kihozni? Mi az, amire képes vagy?

Huh! Mi köze ennek az értékesítéshez?
Mindjárt elmondom.

Először gondold végig: melyek azok a pozitív tulajdonságaid, amelyek másokban – az átlag emberben – talán nincsenek meg annyira. Melyek azok az értékeid, amelyek miatt szeretnek, tisztelnek, felnéznek rád?
Talán kitartóbb vagy másoknál… Hamar felismered, hogy egy adott helyzetben mit kell tenni… Képes vagy meghallgatni másokat, anélkül, hogy beleszólnál… A végletekig türelmes vagy… 10 perc alatt megcsinálod, amit más 1 óra alatt… Nagyon jól eligazodsz az informatikai megoldásokban… Élvezed, ha elemezned kell statisztikákat… stb.

FELADAT: Szedj össze 10 db ilyen pozitív jellemvonásodat, amelyekben lehetnek szakmai jellegűek is!

Másodszor gondold végig, mi lehet a céged, a terméked, a szolgáltatásod értéke, pozitív tulajdonsága, előnye, amely a konkurensnél nincs, vagy nem olyan mértékben van jelen.

FELADAT: Szedj össze 10 db ilyen pozitív tulajdonságot, előnyt, amely a cégedre, termékedre jellemző!

Az értékesítés során, a tárgyalásaid, az együttműködéseid alkalmával fontos az első benyomás, amikor a másik fél azt nézi, milyen ember vagy. Ha megfelelő, egészséges önbizalommal (nem nagyképűséggel!!) rendelkezel, képes leszel határozottságot, magabiztosságot, barátságosságot sugározni a tárgyalópartnered felé. Ezzel már félig megnyerted magadnak.
Ezt a célt szolgálta az első feladat.
Ugye, az üzlet elsősorban emberek között köttetik…

Ezt követően, a kommunikációd során – legyen az személyes tárgyalás, vagy webes, online kommunikáció – azokat a szakmai előnyöket, pozitív tulajdonságokat hangsúlyozd, amelyekre a terméked, a céged képes, amiben jobb vagy a konkurenseknél.
Ezért is írtál össze tizet a második feladatban, hogy az adott helyzetnek, tárgyalópartnered igényeinek megfelelően tudd “előhúzni” a legmegfelelőbbet.

Fontos, hogy megismerd az (emberi, üzleti) kapcsolataink működését, mozgatórugóit, természetét. Így tudod a legtöbbet kihozni belőlük. Így fogsz egyre jobb eredményt elérni!
Ezért is fejlesztettük és fejlesztjük az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszerét (EVSZ Módszert).

Az hoz az eladásnál, az értékesítésnél a legtöbbet, ha élő kapcsolataid vannak. Csak akkor lesznek élők, ha találkoznak veled. Csak az élő kapcsolatok hoznak komoly eredményt, fenntartható fejlődést, növekedést.
Hogy több élő kapcsolatod legyen, még jelentkezhetsz az április 1-i országos találkozóra (március 30-ig), kattints ide!

Mutasd be személyesen azokat az előnyöket, értékeket, amelyeket összeírtál és szerezz új üzleti partnereket!

 


♥ Ha szeretnél olyan példákat, módszereket, ötleteket, melyek eredményesebbé teszik üzleti kapcsolataidat, értékesítésedet és új üzleti lehetőségeket nyitnak meg előtted, akkor itt igényeld az “ÜZLETHOZÓ MŰHELYTITKOKAT”! Kattints ide »


 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.