Radikálisan és iszonyúan gyors ütemben változnak a vásárlói szokások és a piaci környezet szinte minden iparágban, ezért Önnek is szüksége van arra, hogy stratégiai szinten fejlessze az ügyfélkapcsolatait, ügyféltörődését!
Manapság nem elég, ha csak a modern technológiára, gépekre, a digitalizációra, az automatizálásra, a működés hatékonyságára fókuszál, hiszen a megrendelést az ügyfél adja, így a vele való kapcsolat döntő.
A Temkin Group nemzetközi kutatócég 2021-es felmérése szerint az amerikai nagyvállalatok közel kétharmada (59%) radikálisan javítaná a szervezet által nyújtott ügyféltörődést a következő három évben. A döntéshozók ennek a területnek a fejlesztését kulcskérdésnek tartják a versenyelőny megszerzéséhez a koronavírus-járványt követő újranyitás időszakában.
A cégek rájöttek, invesztálniuk kell az ügyfélstratégiájuk, kommunikációjuk újragondolásába, ha nem akarnak lemaradni a piacon.
Magyarországon e tekintetben a nagyobb vállalatok is csak gyerekcipőben járnak.
Legyen Ön az elsők között – a hazai kis- és középvállalatok (KKV) tekintetében -, akik stratégiai szinten foglalkoznak az ügyféltörődésükkel, így komoly versenyelőnyre tehetnek szert a következő években.
Ez a szakmai program abban segíti, hogy hitelesen, meggyőzően bemutassa értékeit, növelje megbízhatóságát, és megtartsa, megszerezze a legjobb vevőket!