Ez a leghatékonyabb minőségi ügyfélszerző eszköz

Ha egy érdeklődővel eljutunk odáig, hogy kipróbálják a terméket vagy szolgáltatást, akkor 90% az esélye, hogy az üzlet is megköttetik. (Marosvári Márta, Mobil Leaserwelding Kft.)

Ausztriából, Németországból is rendszeresen keresnek bennünket. Ha sikerült a figyelmet felkelteni, akkor szinte minden esetben eljönnek az érdeklődők, mert látni akarják: mit és hogyan csinálunk.
Ezért nagy gondot fordítunk a szakmai minőség mellett a gyártócsarnokunk környezetére, rendezettségére, tisztaságára, hogy egyértelműen jó benyomást kelthessünk. Az iroda mellett virágos és sziklakertünk is van. (Takács Gábor, Prospera Europe Kft.)

Aki részt vesz a borkóstolónkon, az olyan élményben részesül, amit biztosan nem felejt el. Részletesen beszélünk a borkészítésről. A kóstolás formáiról, az ízek érzékeléséről, a borvidék sajátosságairól. Csak pozitív visszajelzést kapunk. Azt tapasztaljuk, hogy így tudatos vásárlókat kapunk! (Dunai Ágnes, Dubicz Borászat)

Nagyon sok információ zúdul mindenkire a mai világban. Gondoljon bele, a lehetséges ügyfeleit is nap mint nap rengeteg – az önéhez hasonló – ajánlat, lehetőség megtalálja.

Honnan tudhatja a potenciális vevője, kiben bízhat? Miért pont önnel érdemes üzletet kötnie?

A fenti példák is igazolják, hogy az egyik legnagyobb konverziót produkáló marketing eszköz a kipróbálási lehetőség, amelyekhez általában kapcsolódnak személyes találkozások is.

Gondolja végig:

Meg tudja-e mutatni, hogyan készül a terméke?
Hogyan tudná demonstrálni, milyen minőségi anyagokat használ?
Hogyan tudná érzékeltetni, milyen előnyei is vannak a szolgáltatásának?
Van “bevezető”, kisebb, olcsóbb verziójú terméke, ami ha tetszik a vevőnek, akkor megveszi a drágábbat?
Oda tudná adni a termékét, szolgáltatását 30 napra, hogy a vevője kipróbálhassa?
Olyan a garanciája, hogy nincs kockázata a vevőnek?
Be tudja mutatni, milyen szakértelemmel rendelkeznek munkatársai, ami a versenytársainál nincs?

Vagyis, milyen kipróbálási lehetőséget tud adni az érdeklődőknek, hogy jobban megismerhessék önt, a termékét? Hamarabb megbízzanak önben, így hosszabb távú partnerei legyenek.

Az Együttműködő Vállalkozók Országos Találkozóján, május 25-én alkalmat biztosítunk arra, hogy részletesebben, élményszerűen bemutassa tevékenységét, illetve ellátogasson azokhoz a cégekhez, akikkel mélyebben megismerkedne. De arra is van lehetőség, hogy kipróbálási lehetőséget adjon az érdeklődőknek, valamint ön is fogadjon olyan cégvezetőket a telephelyén, akiket érdekelhet az ön tevékenysége!

Abban segítünk, hogy elmélyítse a kapcsolatát azzal a céggel, akinek olyan értékei, adottságai vannak, amelyek önt előrébb vihetik. A részleteket a Találkozón kapja meg.

Semmiből nem tudunk olyan intenzíven tanulni, mint egymásból. Ez a leghatékonyabb tanulási módszer, s talán a legtökéletesebb is. Minden apró tapasztalás egy hatalmas vagyon egymás számára. Ettől válunk igazán különlegessé.

Cég- és gyárlátogatás előnye: célirányosan és közvetlenül veheti fel olyan cégekkel a kapcsolatot, akikkel lát együttműködési lehetőséget.

Vannak, akik nem akarnak segítséget kérni a problémáik megoldásához, illetve nem akarnak tanulni, fejlődni.

Valóban, a siker- és értékorientált vállalkozóban kell, hogy legyen egy olyan alázat, amely elfogadja, hogy a nem tudhatok mindent és nem is kell. Nem kell mindent nekem kitalálni, hiszen mások már végigmentek ezen és lehet tőlük tanulni.
Mi felkutattuk önnek a fejlődésorientált vállalkozókat és az EVOT-on megtalálja azokat a partnereket, lehetőségeket, megoldásokat, amelyek előrébb viszik.


MÁJUS 18-IG JELENTKEZHET
az Együttműködő Vállalkozók Tavaszi Országos Találkozójára!
Nézze meg, ilyen cégekkel veheti fel a kapcsolatot »

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük