Ha ez nincs, akkor biztos nem tudsz üzletet kötni egy tárgyaláson

Csak azzal a céggel tudsz üzletet kötni, ahol valamiféle kapcsolódási pont van köztetek. Egy találkozásnál, egy tárgyalásnál az az elsődleges cél, hogy találj a partnerrel legalább egy olyan területet, amiben hasonlóak vagytok, vagy amiben egyetértetek, ami egyaránt fontos mindkettőtöknek.
Ha ez nincs, akkor biztosan nincs üzlet!

Erről beszélt Simon György, a HAJDU Autotechnika Zrt. egyik vezetője is a januári találkozónkon. Nézd meg a videóban!

Hogyan találhatod meg egyszerűen az üzletet hozó kapcsolódási pontokat?

Először ezeket gondold végig saját vállalkozásoddal kapcsolatban (még a tárgyalás előtt):

+ Ki vagy? Miért csinálod azt, amit csinálsz?

+ Milyen tudásod, eszközeid, adottságaid vannak, amelyekre büszke vagy, amelyek miatt versenyképes a vállalkozásod?

+ Mi az, ami a következő 3-6 hónapban üzletileg fontos számodra?

+ Mi a célod a vállalkozásoddal? Merre tartasz? Mit szeretnél elérni? Milyen a jövőképed?

Miután ez megvan, kérdezz rá ugyanezekre a tárgyalópartnerednél is.
Javaslom, hogy jegyzetelj, így jobban látható válik, hol tudtok együttműködni, mivel érdemes kezdeni.

Ezt 1 nap alatt 50-60 céggel is meg tudod csinálni az Együttműködő Vállalkozók Országos Találkozóján.
Az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszerének ez az egyik különlegessége.

Próbáld ki! Üzleti lehetőségek sokasága vár rád! 
Kattints a részletekért »

 

 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.