Hogyan tud ön megfelelni a vevők változó igényeinek?


Hogyan tud alkalmazkodni a piac állandó kihívásaihoz?

Az elmúlt egy évben 120 vállalat eredményességét és növekedésének okait vizsgáltuk. Köztük volt (kb. 60-65%-ban) ipari, gyártó cég, továbbá startup, családi vállalkozás és szolgáltató is.

Voltak 100-200 milliós, de 5-8 milliárdos árbevételű vállalatok is a felmérésünkben. A legtöbb cég árbevétele 300 millió-1,5 milliárd forint között volt.

A legtöbb cég kiszámítható fejlődésének az oka leginkább a tudatos fejlesztéseknek volt köszönhető, amelyeknek három alappillére volt:

  1. komoly HOZZÁADOTT ÉRTÉKET hoztak létre, minden esetben,
  2. különös gondot fordítottak a (hozzáadott) értékeik megismertetésére, vagyis a kommunikációra, a CÉG IRÁNTI BIZALOM megerősítésére,
  3. képesek voltak EGYÜTTMŰKÖDÉSEKBEN gondolkodni és nagyszerű partnerségeket kialakítani.
    Így vált vonzóvá és eladhatóvá a termékük, szolgáltatásuk egyre több vevő számára. Így tudtak új piacokat, lehetőségeket megtalálni. Így lettek hűségesebb vevőik.

E három területen tud igazi áttörést hozni önnek a 
Versenyképesség-növelő Alapcsomag!

Vereb István vagyok.

Az én dolgom, hogy mentorként fejlődéshez és profitábilis együttműködésekhez segítsem a cégét!