2018-BAN EMELJE MAGASABB SZINTRE
PARTNERKAPCSOLATAIT ÉS ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓJÁT,

hogy kiváló termékeit, innovatív megoldásait, fejlesztéseit és hozzáadott értékeit jobban értékelje a piac és több profitot hozzanak a konyhára! 

Igényelje az

Ipari Partnerkapcsolatokért Mesterműhely
ügyfél-elégedettség növelő csomagot!

ELŐNYEI, HASZNA:

Egyértelművé válik az Ön ügyfelei számára, miben jobb a versenytársainál, miért Önnel érdemes dolgozni!

A (leendő) ügyfelei pontosan érteni fogják a technológiája, az innovatív megoldásai, módszerei hasznát, értékét!

Érvényesíteni tudja azokat az árakat, amelyek Önnek több profitot, stabilitást és további fejlesztéseket eredményeznek!

Meggyőző lesz, mert ügyesen bemutatja az ügyfelei, szállítói felé a szakmai tudását, hozzáértését, illetve  mennyire átláthatók a munkafolyamatai! 

Vonzóbbá válik az érdeklődők felé, mert jól érzékelteti, mit jelent a gyakorlatban a cége rugalmassága, komplexitása, minőség iránti elkötelezettsége!

Erősíti a bizalmat az ügyfélben azzal is, hogy megmutatja, mennyire tudnak csapatban dolgozni és milyen kiváló szakemberekkel rendelkezik!

“Bebetonozza” partnerei hűségét, mert minden kommunikációban (email, telefon), találkozáskor érzik, hogy Ön maximálisan figyel az igényeikre, kéréseikre!

Látják az ügyfelei, hogy milyen őszinte, megértő, toleráns a nehéz helyzetekben is, amikor esetleg elbeszélnek egymás mellett vagy netalán hibák csúsznak be.

Könnyedén ki tudja szűrni az akadékoskodó, alkudozó, problémás vevőket. Így több ideje, energiája marad a minőségi, hosszú távú, jól fizető partnerekre.

Vereb István
az együttműködés alapú vállalatfejlesztés szakértője, mentora

Az egyetlen tőkéd, ami nem veszíti értékét, amit meg lehet védeni minden támadástól, az a vevőiddel való kapcsolat.”
Dan S. Kennedy

Az ügyfél, a vevő az

… aki által bevétele van.
… akinek visszajelzései javítják, jobbítják vállalkozása termékeit, szolgáltatásait.
… akinek az igényei irányt mutatnak, mit is kell fejlesztenie.
… aki újabb vevőket fog hozni, ha elégedett Önnel.

Ezért létfontosságú az ügyfél- és partnerkapcsolatokat folyamatosan és egy tudatos stratégia mentén gondozni, ápolni és javítani!

Az Ipari Partnerkapcsolatokért Mesterműhely 2 eleme:

1.

Legyen a főszereplője az IPARI TRENDEK KIADVÁNY-sorozat

kizárólag az Ön vállalkozása értékeit, megoldásait, fejlődését, eredményeit bemutató interjúkötetének!
E sorozatban innovatív, fejlődő és értékorientált cégeket mutatunk be.

Első lépésként elkészítjük a kiadvány digitális változatát Önnek! Hogyan történik mindez?

Elmegyünk Önhöz. Személyesen készítünk Önnel egy hosszabb interjút, beszélgetést. Egyúttal megismerjük vállalkozását, termékeit, értékeit.

Készítünk jó minőségű, kifejező fotókat a termékekről, a gyártási folyamatról, az üzemről, telephelyről, illetve mindenről, ami jól kifejezi a cég értékeit.
Készítünk videófelvételt is az interjúról, valamint egy rövid videóösszefoglalót a vállalkozásukról.

Az interjúból összeállítunk egy digitális kiadványt az Ön cégéről, önálló borítóval, amely egyúttal az Ipari Trendek Kiadvány-sorozatunk része lesz (az Ipari Trendekről bővebben itt »). Felhasználjuk benne az általunk készített fotókat, videót, illetve egyéb ábrákkal, grafikonokkal is kiegészíthetjük.

A digitális kiadványt az Ön rendelkezésére bocsátjuk (a fotókat, a videót is)és a saját elképzelése szerint felhasználhatja a weboldalán (letölthető verzióban nagyon hasznos a potenciális partnerek számára), tárgyalásain, céges bemutatkozáskor, kiállításon. Előre elküldheti potenciális partnereiknek, stb.
A kiadványból bármikor készíthető nyomtatott (akár több nyelvű) kiadvány is!

Mi lesz a digitális kiadványban? Miről fog Ön beszélni az interjú során?
  • Cége fejlődésének legfontosabb állomásairól
  • Céljairól, jövőképéről, motivációjáról
  • Fejlesztéseiről, innovációiról, technológiai megoldásairól, megoldásairól, szakértelméről, munkatársairól
  • Termékeiről, hozzáadott értékeiről, a minőség iránti elkötelezettségéről
  • A referenciáiról, eredményeiről, sikereiről
  • Terveiről, elképzeléseiről, további fejlődéséről
A szakmai bemutatkozó, a digitális kiadvány 8 haszna:
  • EGY ADOTT TERÜLET ELISMERT SZAKÉRTŐJEKÉNT POZÍCIONÁLHATJA MAGÁT. Komoly presztizst is jelent Önnek, hiszen az Ipari Trendek szakmai kiadvány-sorozat része lesz, ami cége, termékei pozitív megítésére egyértelműen kihat és pénzre váltható.
  • HÍRNEVÉT ÉS BRANDJÉT ÉPÍTI AZ IPARI TRENDEKEN KERESZTÜL IS. Az ismertség néha hasznosabb tud lenni, mint maga a termék. Óriási büszkeség önnek, hogy az Ipari Trendek Kiadvány-sorozatban az egyik összeállítás az Ön vállalatáról szól. Biztos vagyok benne, hogy kiváltja partnerei elismerését is!
  • KÉPES LESZ A LEGJOBB SZAKEMBEREKET VONZANI, ugyanis betekintést ad a cége életébe, értékeibe. Így a jó, szakmai hírneve egyértelműen kihat a vállalata megítélésére a munkavállalói oldalról is.
  • EDUKÁCIÓS ÉS VEVŐSZERZŐ ESZKÖZ. A szakmai információk, a tapasztalatok, az eredmények, amelyeket megoszt, illetve a megoldások, módszerek, amelyeket használ, amitől kiváló az, amit csinál, felkészíti és meggyőzi jövőbeni vevőit, hogy öntől vásároljanak.
  • KÜLÖNÖSEN IS AJÁNLOTT JUBILEUMOK KÖZELEDTÉVEL. Ha vállalkozása 10-15-20-25-30 éve töretlenül jelen van a piacon, akkor számos olyan érték, tudás és tapasztalat felhalmozódott a cégben, amelyről jó ha tudnak a partnerei és a piaca. Növeli a cége pozitív megítélését!
  • DIGITÁLIS KIADVÁNYKÉNT RENDKÍVÜL GYORSAN TERJED. Az érdeklődők a weboldaláról egyszerűen letölthetik, tovább küldhetik. Sőt, a Magyar Üzleti Világ is népszerűsíti a saját portálján (www.uzleti-vilag.hu), a közösségi médiában, szakmai szervezetek, szakmai partnerek körében.
  • NEM CÉGES PROSPEKTUS, ami a céget, a terméket promózza, és minden konkurensének van, hanem bizalomépítő eszköz.
  • BÁRMIKOR NYOMTATOTT (akár több nyelvű) KIADVÁNY KÉSZÍTHETŐ BELŐLE. A digitális verzió teljes egészében alkalmas arra, hogy a nyomdai munkáknak megfelelő legyen.

2.

A vállalkozására szabott partnerkapcsolati stratégiát, javaslatokat állítunk össze Önnek,

hogy magasabb szintre emelhesse az ügyfélkapcsolatait

A stratégia és a javaslatok elkészítése 3 lépésben:

1) Egy előzetes online teszt, felmérés kitöltése. (30 perc)

2) Egy személyes (kb. 1-1,5 órás) konzultáció. Megismerve az Ön céljait, lehetőségeit, adottságait.

3) Az információk birtokában a stagégia és a javaslatok összeállítása, amelyet írásban küldünk el Önnek.

“De hát nekem jók az ügyfélkapcsolataim évek óta …”

Biztosan így van, de folyamatosan változnak az ügyfelei igényei, üzleti lehetőségei, céljai – ezt állandóan nyomon kell követni.
Ma már elvárják az ügyfelek a személyes megszólítást, gondoskodást, gesztusokat, a különféle “vevői élményeket”. Ezekre régebben nem volt ennyire szükség.

Ma viszont egyre nagyobb a verseny – valószínűleg az Ön piacán is. Mindenki azt mondja: minőséget ad, megbízható, stb.
De az nyer jó vevőt, jó piacot, lehetőséget, aki a partnerkapcsolataiban az értékeit hatásosan tudja demonstrálni.

A partnerkapcsolati stratégia az alábbiakban segíti vállalatát:
  • Magasabb szintre emeli a már meglévő, jó ügyfélkapcsolatait és olyan megoldásokat dolgozunk ki, amely alapján kiértékelhető, optimalizálható és javítható az ügyfélkapcsolatok eredményessége.
  • Konkrét kommunikációs módszereket, ötletek mutatunk arra, hogyan tudja bemutatni és demonstrálni hatásosan  értékeit, a technológiáját, innovációját, egyediségét, ami miatt érdemes Önt választani a versenytársakéhoz képest.
  • Segítünk, hogy gazdagabb ügyfélélményt kapjon a partnere – így erősödjön a hűsége, növekedjen az elkötelezettsége.
  • Ügyfélelégedettségi mutatókat tud készíteni, amelyből világosan látja, mire vágyik a partnere és mi van a fejében.
  • Ötleteket adunk, milyen módon lehet a szavahihetőséget, a hitelességet tovább erősíteni és a továbbajánlást generálni. Milyen eszközökkel és kommunikációval lehet a jó hírnevet növelni.
  • Milyen eseményekkel, oktatással, ügyféltalálkozókkal, szakmai nappal, gyárlátogatással lehet jobban bemutatni a cég értékeit, előnyeit és növelni a partnerek elkötelezettségét.

Az ügyfélkommunikáció magasabb szintre emelése hozzájárul hatékonyságának növeléséhez és piaci stabilitásának megerősítéshez.

A

Ipari Partnerkapcsolatokért Mesterműhely
díja

147.000 Ft+áfa

* * * * *

Az összeg minden költséget magában foglal!

Tartalmazza továbbá:

– egy online felmérést
– egy, kb. 4 órás személyes találkozást az Ön telephelyén
(benne: interjú felvétel, fotók, videó készítés, konzultáció)
– digitális kiadvány elkészítését, melyet Ön megkap
– partnerkapcsolati stratégia és javaslatok összeállítását

Időtartam: összesen kb. 2 hónap

“A sivatagban a legnagyobb kincs a víz, ezért a legértékesebb dolog a kulacs, ami a víz kereteit adja”
Pál Feri atya

Egy vállalkozásnak a legnagyobb kincse a vevő, ezért a legértékesebb dolog a kommunikáció, amely az ügyfelekkel való kapcsolat kereteit adja.

VÉLEMÉNYEK AZOKTÓL, AKIK AZ
“IPARI PARTNERKAPCSOLATOKÉRT MESTERMŰHELYT”
MÁR IGÉNYBE VETTÉK

KÁROLYI LÁSZLÓ

Károlyi László, a Legrand Zrt. vezérigazgatója:
Ha egy vállalkozónak vannak jó ötletei, fejlesztései, eredményei, amiből akár mások is tanulhatnak, akkor miért ne osztaná meg másokkal.

Rendkívül hasznos dolog a vállalkozás szakmai értékeinek, vállalati kultúrájának bemutatása, hiszen ezek azok a tényezők, amelyek leginkább hatást gyakorolnak az ügyfelekre.

NAGY ZOLTÁN

Nagy Zoltán, a 3B Hungária Kft. ügyvezetője:
A cégről szóló információmorzsáknak hetekkel, hónapokkal később van eredménye. Például jelentettünk meg cikket egy különleges szállítószalag fejlesztésünkről, aminek hatására néhány hónappal később jelentkezett egy cég, akivel üzletet is kötöttünk.

Valamit akkor lehet eladni, ha azt az ember jól be tudja mutatni: az működést, a technológiát és persze az előnyöket is.

BODA ISTVÁN

Boda István, a Bipress Kft. tulajdonosa a partnerkapcsolati stratégiához kapcsolódó szakmai konzultációról beszélt:
Egy az egyben azt kaptam, amire számítottam. Rendkívül hasznos volt. Nagyon sok konkrétum hangzott el, aminek egy részét tudtam, de voltak új dolgok is. Most már látom, merre menjek, minek nézzek utána.

Abszolút nem bántam meg, hogy ebbe belevágtam.

JELENTKEZÉSI LAP

KÉRDÉSE VAN?

Hívja a +36703892725 számot!
Vagy küldjön emailt a kapcsolat@uzletiegyuttmukodes.hu -ra!