József ezért tudott 2 óra alatt 2 konkrét üzletet kötni

József már több éve tagja az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének. Megfigyeltem, rendkívül nyitott és barátságos mindenkivel. A kapcsolódási pontokat keresi elsősorban és nagyszerű érzékkel kovácsol belőlük pénzben kifejezhető hasznot.

A február 25-i Magyar Ipar Napja után beszámolt, hogy két céggel is sikerült konkrét üzleti megállapodást kötnie ezen a napon.

Az egyik ipari, gyártó vállalattal megállapodtak, hogy kölcsönösen fogják egymást ajánlani meghatározott feltételekkel, amit már szerződésbe is foglaltak. Mindkét cégnek vannak ugyanis olyan ügyfelei, akik jók lehetnek a másiknak. Azt, hogyan is mutassák be egymást a saját partnereiknek, arra egy különleges módszert használnak, amit az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszere is tartalmaz.

A másik cég, akivel megállapodott, egy tanácsadó. József a tanácsadótól szakmai utást kap az értékesítéséhez. József pedig cserébe megszervez egy kis tréninget, ami konkrét bevételt fog hozni a tanácsadónak.

Ezek még csak az első lépések. Hogy a kapcsolatok milyen további lehetőségeket tartalmaznak, az már a felek ügyességén, nyitottságán, akarásán múlik.

Számomra egyértelmű a tanulság:
Ne eladni akarj mindenáron, hanem gondolkodj együttműködésekben. Sokkal hamarabb eléred a célod, sokkal hamarabb lesz üzleted.

Miért?

Mert akinek a fejében csak az van, hogy egy tárgyalásnál, egy találkozó alkalmával vevőt szerezzen, azon ez a szándék egyértelműen látszik. Ez pedig taszít. Az emberek szeretnek vásárolni, de nem szeretik, ha eladnak nekik. Ezt az alapigazságot sokszor elfelejtjük.

Vedd egy kicsit “lazábban” az értékesítést!
Ha valóban működőképes stratégiát szeretnél az értékesítésed növeléséhez, vállalkozásod fejlesztéséhez, vegyél példát Józsefről!

Legyél annyira nyitott egy tárgyalás alkalmával a másik félre, amennyire csak tudsz. Ezt úgy érheted el, ha folyamatosan kérdezel (hogy több információhoz juss), bátran dícsérd meg a leendő partnered eredményeit, őszintén ajánld fel a segítségégedet (ezekkel pedig bizalmat kelthetsz).

Az együttműködések sokkal több üzletet hoznak a konyhára, mint gondolnánk, ha van bennünk alázat.
Az alázat pedig azt jelenti: tudom, hogy szükségem van másokra!

A felmérések szerint az új megrendelések, az új üzleti lehetőségek, a növekedési és fejlődési megoldások zömét a személyes kapcsolatokon és az együttműködéseken keresztül találjuk meg.

Ha szükséged van jó beszállítói lehetőségekre, nagyvállalati kapcsolatokra, üzleti lehetőségeid megsokszorozására, olyan partnerekre, akikben bízhatsz, akikre számíthatsz, várlak az Együttműködő Vállalkozók 44. Országos Találkozóján – április 1-én, Kecskeméten, a Granada Hotelben!

Több igéretes partner már jelentkezett! Kattints ide»

 


♥ Ha szeretnél olyan példákat, módszereket, ötleteket, melyek eredményesebbé teszik üzleti kapcsolataidat, értékesítésedet és új üzleti lehetőségeket nyitnak meg előtted, akkor itt igényeld az “ÜZLETHOZÓ MŰHELYTITKOKAT”! Kattints ide »


0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük