Mennyi potenciál van még a cégedben? Így hozd a felszínre!

Ismét két tapasztalatomat szeretném neked elmesélni, ami arról szól, hogyan lehet nagyszerűen felfedezni és kiaknázni a cégünkben rejlő potenciált.

András, egy építőipari kivetelező vállalat vezetője.

Korrekt módon végzi a munkáját. Ráadásul nincs messze Pesttől.
Nagy múlttal rendelkezik a cége, szívesen ajánlják. Megfelelő minőségű eszközökkel, illetve jó szakemberekkel is rendelkezik. De valahogy még sincs annyi megrendelője, amennyit szeretne (természetesen ebbe belejátszik a kedvezőtlen gazdasági környezet is). Van bőven még szabad kapacitása.
Érzi, hogy javítania kellene az értékesítésén. Több árbevételre volna szüksége, hogy emberbe, akár eszközökbe is beruházni tudjon, fejleszthessen.


idoPéter egy nyugat-dunántúli informatikai cég vezetője.

Egyáltalán nem áll rosszul a cég.  Sőt. Nem lehet azt mondani, hogy szűkölködnének ügyfelekben. Van bőven munkájuk hosszú időre előre.
Talán, kicsit túl is vannak terhelve. A vezetőnek a legfontossabb dolgokra is alig van ideje. Szeretne még embert felvenni, de hát nem egyszerű megfelelő szakembert találni.
Bizony néha akadozik az ügyfélszolgálatuk és a folyamataik hatékonyságán is van még mit javítani.

Tudod, mi a közös a két cégvezetőben?
Többet akarnak. Javítani akarnak. Változtatni akarnak. Megoldásokat keresnek.
És nem ölbe tett kézzel várják a csodát.
Végiggondolták a következő 3 lépést:

Szedj össze 3 olyan dolgot, ami leginkább foglalkoztat, amire leginkább szeretnél megoldást találni!
Következő lépés: gondold át, milyen lehetőségeid vannak!
Következő lépés: mi az, ami gátol a megvalósításban?
Végső kérdés: A lehetőségek megteremtésében, illetve a gátak lebontásában, milyen partnerekre, kapcsolatokra volna szükséged?

András és Péter is tudják,
hogy egyedül nagyon nehéz és nagyon sokáig tart, gyors, megfelelő, olcsó, jó megoldásokat találni.

Mindketten elsősorban a személyes kapcsolatokon keresztül próbálnak többet kihozni a cégükből. András például nem régiben kapott egy ajánlást egy korábbi találkozónkon megismert üzletasszonytól, ami több milliós üzletet hozott neki.
Péter is emlegeti azokat az együttműködéseket, amelyek kb. 4-5 évvel ezelőtt indultak el az egyik találkozónkon.

András és Péter példáját azért hoztam neked, mert ők képesek együttműködésekben gondolkodni és ismét ott lesznek október 6-án, Vecsésen
az Együttműködő Vállalkozók 45. Országos Találkozóján. (EVOT)

Velük is találkozhatsz! Velük is üzletelhetsz!
Biztos vagyok benne, széles mosollyal és több konkrét partnerséggel fognak hazatérni, amelyek megoldást jelenthetnek kérdéseikre, problémáikra!

Az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszere (amit az EVSZ képvisel) képes arra, hogy valódi és megnyugtató áttörést hozzon a céged értékesítésében és vállalatfejelesztésében.

Hidd el a cégedben sokkal több potenciál van, mint gondolnád!
Hozz ki belőle többet úgy, hogy olyan partnerekkel gazdagodsz, akik által növekszik értékesítésed, vagy éppen hatékonyabb megoldásokat találsz a céged fejlesztésére!

VÁRLAK SZERETETTEL AZ OKTÓBER 6-I EVOTRA!
Nézd meg itt, milyen cégekhez tálsz már most kapcsolatokat »


 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük