Együttműködés alapú vállalatfejlesztés
  • Főoldal
  • Mesterműhelyek
  • Mentor Programok
  • Interjúkötet
  • Legyen szakmai könyved!
  • Blog
  • Rólunk
  • Keresés
  • Menu Menu

ÉRTÉKTEREMTŐ
cégre szabott
mesterműhely-workshop

Válj az értékteremtés mesterévé, hogy minőségi és jól fizető ügyfeleid legyenek!

Időtartam: 1 napos (5-6 óra)

Jellege: brainstorming jellegű műhelymunka

Akik részt vehetnek: ügyvezető + max. 3 munkatárs

A vevőd, az ügyfeled csak a valódi értékért hajlandó fizetni, de azért akár 10-25%-kal is többet. Segítek felfedezni, mi az igazi érték az ügyfeleidnek.

ELŐSZÖR: egy személyes beszélgetés keretében kiderítjük, valóban rám van-e szüksége a vállalkozásodnak. Tudok-e segíteni vagy nem?

Az együttműködés menete:

Felmérem a vállalkozás értékteremtésre, ügyfélkapcsolatokra vonatkozó területeit egy speciális módszerrel – még a workshop előtt.

Első fázis: beszélünk a hozzáállásról, az emberi tényezőkről (pl. nyitottság, empátia, kapcsolatteremtés az üzletben). Az eredményre vezető attitűdnek 3 jellemzőjéről beszélünk, amelyek nélkül sosem tudsz olyan értéket teremteni, amelyek “elvarázsolják” az ügyfeleidet és mindig versenyképes leszel.

Második fázis: Feltérképezzük, felszínre hozzuk, rendszerezzük a céged meglévő és potenciális értékeit (tudás, adottság, képesség, tapasztalat, technológia, termék, stb). Megnézzük, milyen értékekre van szüksége a piacnak. Mire van igénye a vevőknek? Hogyan növelhető a termékekeid, szolgáltatásaid értéke, hogy ezáltal nőjön a céged jövedelmezősége is? Milyen hozzáadott értékeket érdemes fejleszteni, hogy erősödjön a versenyképességed?
Majd kidolgozunk egy cselekvési és megvalósítási tervet cégre szabottan. Értékajánlat tervezés.

Harmadik fázis: Megvizsgáljuk, milyen fejlesztésekre, eszközökre, együttműködésekre, partnerekre van szükség ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

KÉREK ERRŐL A WORKSHOPRÓL RÉSZLETESEBB TÁJÉKOZTATÓT!

HITELESSÉGÉPÍTŐ
cégre szabott
mesterműhely-workshop

Válj a bizalomépítés mesterévé, hogy higgyenek neked és hatékonyan értékesíts!

Időtartam: 1 napos (5-6 óra)

Jellege: brainstorming jellegű műhelymunka

Akik részt vehetnek: ügyvezető + max. 3 munkatárs

A bizalom hozza a legtöbb pénzt, növeli a hatékonyságot és számottevően jobb hangulatúvá teszi a cég működését.

ELŐSZÖR: egy személyes beszélgetés keretében kiderítjük, valóban rám van-e szüksége a vállalkozásodnak. Tudok-e segíteni vagy nem?

Az együttműködés menete:

Felmérem a vállalkozás érdeklődőszerzésre, ügyfélkapcsolatokra vonatkozó területeit egy speciális módszerrel – még a workshop előtt.

Első fázis: beszélünk azokról az emberi tényezőkről, amelyek nélkül képtelenség a hitelességet szóba hozni. A bizalom megszerzése és ezáltal a hitelesség megteremtése egy folyamat, több impulzus eredménye. Ha nincs meg a vezetőben vagy a kollégákban a megfelelő attitűd, sosem fog eredményt elérni az ügyfeleknél. Ha nincs bizalom, ha nincs hitelesség, nincs üzlet sem.

Második fázis: Megvizsgáljuk, mit is jelent a te céged (termékeid, szolgáltatásaid) esetében a hitelesség.  Milyen módszerekkel, eszközökkel tudsz bizalmat építeni? Mit és hogyan kommunikálj magadról? Hogyan legyél meggyőző? Az értékeidet, adottságaidat, hogyan mutasd be, hogyan demonstráld az ügyfelek számára, hogy elhiggyék, érdemes tőled vásárolni? Milyen meggyőzéstechnikai módszereket használj? Stb.
Majd kidolgozunk egy cselekvési és megvalósítási tervet cégre szabottan.

Harmadik fázis: Megvizsgáljuk, milyen fejlesztésekre, eszközökre, együttműködésekre, partnerekre van szükség ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

KÉREK ERRŐL A WORKSHOPRŐL RÉSZLETESEBB TÁJÉKOZTATÓT!

ÜGYFÉLTÖRŐDÉS
cégre szabott
mesterműhely-workshop

Válj az ügyféltörődés mesterévé, hogy minél több hűséges, örömmel ajánló vevőd legyen, akikkel egy hajóban evezve építheted a jövődet!

Időtartam: 2 napos (összesen 10-11 óra)

Jellege: brainstorming jellegű műhelymunka

Akik részt vehetnek: ügyvezető + max. 3 munkatárs

A vevőid elsősorban (szakmai) figyelemre és törődésre vágynak. Az ügyféltörődés stratégiájának a célja: hogyan szerezd meg és tartsd meg örökre a legjobb ügyfeleidet. 

ELŐSZÖR: egy személyes beszélgetés keretében kiderítjük, valóban rám van-e szüksége a vállalkozásodnak. Tudok-e segíteni vagy nem?

Az együttműködés menete:

Felmérem milyen a kapcsolatod az ügyfeleiddel – egy speciális módszerrel, még a workshop előtt. Milyen “érintési pontjaid” vannak az ügyfeleiddel az értékesítés előtt, alatt és után?

Első fázis: megbeszéljük azokat a szempontokat, amelyek nélkülözhetetlenek a hatékony ügyfélkezeléshez. Az ügyfélkapcsolatoknál nagyon fontos, mit és hogyan kommunikálunk a vevőkkel. Beszélünk azokról a jellemzőkről, amelyektől a vevő tényleg azt érzi, hogy törődnek vele és érdemes neki kitartani melletted.

Második fázis: A legfontosabb feladat az ügyféltörődési stratégia megalkotása, amely egy tervet és egy megvalósítási folyamatot tartalmaz.
3H modell: előhatás, hatás, utóhatás – azaz, milyen hatással vagyunk az ügyfélre az értékesítés előtt, alatt és után? Mit kell tennünk az egyes fázisokban, hogy a vevő minél elégedettebb legyen? Milyen élményeket adhatunk az ügyfeleinknek, amelyekből érzik a gondoskodást, a figyelmet?
Fontos, hogy minél több mérési pontot állítsunk fel, amelyekből releváns információkhoz jutunk.
Megvizsgáljuk, hogy az ügyfél- és partnerkapcsolatainkat milyen módon, milyen eszközökkel emelhetjük magasabb szintre?

Harmadik fázis: Megvizsgáljuk, milyen fejlesztésekre, eszközökre, együttműködésekre, partnerekre van szükség ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Melyik terület foglalkozat leginkább, melyikről kérnél részletesebb tájékoztatót?

Ezen az űrlapon jelöld meg, melyik mesterműhelyt választanád és miért! 

Utána személyesen (telefonon) felveszem veled a kapcsolatot és megbeszéljük, valóban tudok-e a segítségedre lenni vagy nem én vagyok a te embered! Őszinte leszek, az biztos!

Ha további kérdésed van, hívj bátran a +36703892725 számon,
vagy írj a kapcsolat@uzletiegyuttmukodes.hu email címre!

Melyik mestertréning érdekel? Melyikről kérsz részletesebb tájékoztatót?

Itt olvashatod az Adatkezelési Tájékoztatót!

Néhány olyan cég, akikkel már korábban együtt dolgoztam:

Együttműködés alapú Vállalatfejlesztési Szisztéma - Codex Consulting Kft.
  • Facebook
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési Tájékoztató
Scroll to top