Mi alapján fejleszted a céged, amikor úgy érzed, hogy lépned kell? Egyáltalán, honnan tudod, hogy mit és min érdemes változtatni? Mi hoz hasznot, lehetőséget és mi nem? 

A múltkori bejegyzésben már említettem, hogy partnerünk, Balogh László, az SBS Kft ügyvezetője nagyon komolyan veszi az ügyfélkapcsolatait. Nem véletlenül fejlődött olyan nagyot.

László folyamatosan szem előtt tartja a versenyképessége megőrzését.

Ezért egyrészt rendszeresen egyeztet az ügyfeleivel, akiknek dolgozik. Elmegy hozzájuk és megérdeklődi, hogy az adott partner, milyen lehetőséget lát maga előtt. Tervez-e valamilyen fejlesztést, változást a következő évben és annak milyen hatása lesz az igényeire. Vagyis az SBS Kft-nak kell-e valamiben alkalmazkodni vagy változtatni (technológiában, minőségben, anyagban, logisztikában) a jövőben.

László ügyfelei rendkívül pozitívan veszik ezeket a “konzultációkat”, hiszen azt látják, hogy László maximálisan odafigyel arra, hogy azt adja, amire nekik ténylegesen szükségük van. Így az ügyfelek minden további nélkül megosztják a terveiket (vágyaikat), hiszen vannak olyan viszonyban.

Ezek az információk persze aranyat érnek az SBS Kft. számára, sőt a bizalmat még inkább elmélyítik.

Másrészt az is előfordul, hogy amikor László hatékonyság növelési és egyéb gazdaságossági szempontok alapján szeretne valamilyen fejlesztést, bővítést véghez vinni, előtte szintén konzultál az érintett partnerekkel, hogy az ő elgondolása mennyire illeszkedik az ügyfelek igényeihez.

Miért fontos ez?

“Erre azért van szükség, mert egy-egy általunk tervezett fejlesztés során szinte minden esetben bővülnek a lehetőségek, ezáltal pedig tárgyalnunk kell arról, hogy a megrendelő stratégiájába ez hogyan illeszthető be. Talán ez is oka annak, hogy ránk nem beszállítóként tekintenek a vállalkozások, hanem stratégiai partnerként. Ezt pedig a legtöbb esetben érezzük is” – vallja László.

* * * * *

Te milyen viszonyban vagy az ügyfeleiddel, partnereiddel? Tudod-e, hogy a következő fél évben mit terveznek, lesz-e valamilyen változás náluk – és az téged hogyan érint vagy érint-e egyáltalán?
Milyen időközönként szoktál beszélni, egyeztetni a legjobb ügyfeleiddel az együttműködésetek fejlődéséről?

Örülnék, ha a saját gyakorlatodat, módszeredet vagy tapasztalatodat megosztanád mindannyiunkkal!

A PARTNEREIDBŐL, AZ ÜGYFELEIDBŐL ÉLSZ!

Az ő hűségük és együttműködésük nélkül
nem lehetsz versenyképes!

Profitálj a testre szabott, innovatív céges
kommunikációs és értékesítési módszerünkből, a BUSINESSFLOW-ból!

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.