Miért állít ki 270 cég az Ipar Napjain?

Elindult az Ipar Napjai szakkiállítás Budapesten, melynek célja összehívni és felvonultatni az ipar szinte összes ágazatát.

Április végéig 12 ország 270 kiállítója foglalta le helyét – olvasható a szervező közleményében.

Miért költ egy cég akár több százezer forintot kiállításra? 
Hogy megmutassa magát teljes “életnagyságban”. Láthatóbb, figyelemfelkeltőbb legyen. Meg lehessen nézni, mit is csinál. Be tudja mutatni a termékét. El tudja mondani az előnyöket személyesen.
Pedig ott a telefonkönyv, vannak adatbázisok, sőt a weboldalakon is rengeteg információ van fent.
Az nem elég?
Valahogy nem. Így mégis más…

Egy érdeklődő miért megy el egy expóra, egy üzleti találkozóra?
Hogy legyen benyomása arról a cégről, akit egyébként már lehet, hogy látott az interneten, akiről sok szépet olvasott a weboldalon. Vagy éppen még egyáltalán nem is hallott róla, viszont olyan megoldásai, új információi lehetnek, ami az érdeklődőnek főnyeremény.

Minden kiállításnak, üzleti találkozónak a legfontosabb eleme a személyes találkozás.
A személyes találkozás miatt állítunk ki és megyünk el egy üzleti eseményre.

Mert mi a célja a kiállítónak?
Hogy hatással legyen a potenciális vevőire – személyesen. Hogy kiemelkedjen a konkurensek közül (mert nem mindenki megy el egy üzleti eseményre), így gyorsabban el tudja nyerni az érdeklődő bizalmát, ezáltal hamarabb legyen üzlet, együttműködés. Vagyis, hogy több megrendelése, pénze legyen.
Ezeket egyetlen online lehetőség sem tudja maradéktalanul biztosítani.

Az érdeklődőnek mi a célja?
Megbizonyosodjon – személyesen – arról, hogy a cég és a terméke valóban jó választás lesz. Megbízhat benne.

Keresd az alkalmat, ahol személyesen hatással tudsz lenni a leendő vevőidre és ahol üzleti előnyökre tehetsz szert.
Ha kiállító vagy valahol, vagy akár üzleti tárgyalást bonyolítasz: elsősorban az érdeklődő bizalmát nyerd el és kíváncsiságát keltsd fel!
Legyél kedves! Keveset beszélj, inkább az érdeklődőt kérdezd a problémáiról!
Úgy próbáld a terméked előnyeit megemlíteni, hogy az érdeklődő azt kérdezze: “hogyan?”!
A tárgyalás végén természetesen elkéred az elérhetőségét, és ajánlj fel valamit, amit át fogsz neki küldeni emailben “ajándékként”.
Így nem csak egyszeri találkozás lesz, hanem elindul egy együttműködés.

Nem feltétlenül kell százezreket költeni arra, hogy személyesen megismertesd magad, hogy olyan együttműködéseket alakíts ki, amelyekből több pénzed lesz.

Ilyen alkalom például a június 15-i, ingyenes EVSZ Meeting!
Használd ki és jelentkezz mielőbb itt »

Ha jót akarsz magadnak, lépj ki az irodád ajtaján. Ha hajlamos vagy “bezárkózni” az üzemedbe, csak a gyártással foglalkozol, akkor sosem találkozol olyan partnerekkel, akik által akár szárnyalhatna is a céged.


Ha szeretnél olyan példákat, módszereket, ötleteket, melyek eredményesebbé teszik üzleti kapcsolataidat, értékesítésedet és új üzleti lehetőségeket nyitnak meg előtted, akkor itt igényeld az INGYENES “ÜZLETHOZÓ MŰHELYTITKOKAT”! Kattints ide »


 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük