Mikor lesz több megrendelőm? Íme Marika példája

Ez egy igen általános kérdés, viszont az iparhoz kapcsolódó cégek legalább kétharmadát ez foglalkoztatja.

Ha még hozzáteszem a következő  két kérdést, szinte biztos vagyok benne, hogy valamelyik számodra is meghatározó:

Hogyan jutok több üzleti lehetőséghez?
Milyen területen érdemes a vállalkozásomat fejleszteni, hogy ne csak a jelenem, de a jövőm is stabil legyen?

Ezekre a kérdésekre ad választ a következő videóban Marika példája, amit a január végi találkozón mondtam el:

Igen, a személyes jelenlét, a személyes találkozás továbbra is a leghatékonyabb eszköz arra, hogy tanulj mások tapasztalatából, tudásából, megismerd értékeit, kompetenciáit, jobb üzleti lehetőségekhez  és megrendelésekhez juss, mint a konkurensed, aki ki sem mozdul az irodából, és együttműködésekkel hamarabb elérd a céljaidat.

Ezért is hívlak a II. Magyar Ipar Napjára – február 25-én!
Gyártók, kereskedők üzleti találkozóján magad is megismerheted az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszerét.
Ott szó lesz: versenyképességről, értékesítésről, trendekről, termékfejlesztésről, pályázati lehetőségekről is!
Továbbá minden cég bemutatkozik, illetve a négyszemközti tárgyalásokon sok-sok üzleti lehetőség vár rád.
Még több információ a Magyar Ipar Napjáról »

 


♥ Ha szeretnél olyan példákat, módszereket, ötleteket, melyek eredményesebbé teszik üzleti kapcsolataidat, értékesítésedet és új üzleti lehetőségeket nyitnak meg előtted, akkor itt igényeld az “ÜZLETHOZÓ MŰHELYTITKOKAT”! Kattints ide »


 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük