

Ez a leghatékonyabb minőségi ügyfélszerző eszköz
0 Hozzászólások
/
Ha egy érdeklődővel eljutunk odáig, hogy kipróbálják…

Ön hogyan tárgyal? Mit tesz, hogy meggyőzze leendő partnerét?
8+1 nélkülözhetetlen szempont, amitől az eredményei megsokszorozódnak
1)…

Aki hatással tud lenni a piacára, leendő partnereire, az nyer! Aki nem, az elbukik!
Felvetődhet önben a kérdés: "Miért kellene egyáltalán…

A hozzáadott érték az, ami a versenyképesség növeléséhez nélkülözhetetlen
Ma a modern gazdaságban újítás, újdonság, fejlesztés…

Amikor a hitelesség és a bizalom versenyelőny
Így építhet bizalmat gesztusokkal
(A cikket teljes terjedelmében…

Élj a jelenben, mert csak az a tiéd!
Az alábbi videóval és Pál Feri gondolataival kívánok neked Boldog Karácsonyt és Új Évet!
Éld az életet!
Éld át minden percét!
Élj a jelenben, mert csak az a tiéd!

3 példa arra, hogyan lehet már egy találkozásból üzletet szerezni
Mikorra hoz egy üzleti találkozás, tárgyalás konkrét eredményt?
Hiedelem: sokára.
Tény: Az eredmények a találkozások számával egyenes arányban nőnek. Valóban, elsőre ritkán jön nagy üzlet. Ez azért van, mert mindennek időre van szüksége: a magnak, hogy fa legyen belőle - a mustnak, hogy borrá érjen - a találkozásnak, hogy jó üzleti együttműködés szülessen belőle.

Ne ölj! Ne öld meg a jövődet!
Mindenszentekről, az elmúlásról jutott eszembe:
Volt egy Japán üzletember, Honda, akinek voltak jó ötletei, céljai. Azonban igen sok kudarc érte. Mégsem engedte, hogy magában felülkerekedjen a kishitűség, a szomorúság. Nem engedte lenyomni magában a céljait, kitartott mellettük.