1. Az Együttműködő Vállalkozók Országos Találkozóját (röviden EVOT, továbbiakban Találkozó) a Codex Consulting Kft. (székhely: 6726. Szeged, Bérkert u. 74/1. adószám: 13317492-2-06. Posta cím: 6726, Szeged, Fülemüle utca. 32.) szervezi, továbbiakban Szolgáltató.

1.1 A Résztvevő a Szolgáltatóval szerződést köt a webes jelentkezési űrlap kitöltésével, és a részvételi szerződés aláírásával. A szerződés megkötöttnek tekinthető már a webes űrlapon az “Elfogadom a Részvételi Feltételeket” gomb bejelölésével.
1.2. A rendezvény időpontja: 2017. május 25. csütörtök 9:00-17:00
1.3. A rendezvény helyszíne: Vecsés, Airport Hotel Stáció**** (
2220 Vecsés, Széchenyi u. 20. http://airporthotelstacio.hu/)
1.4. Jelentkezési határidő: 2017. május 18. csütörtök

2. A webes jelentkezési lap kitöltése és elküldése megrendelésnek minősül, ezért fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap elküldése után a Résztvevő kap emailben egy visszaigazolót, amely tartalmaz egy díjbekérő dokumentumot. A díjbekérő dokumentumon szereplő részvételi díjat a Találkozó előtt, a díjbekérő dokumentumon feltüntetett fizetési határidőig kell rendeznie a Résztvevőnek átutalással a Szolgáltató számlaszámára.

3. A részvételi díj beérkezésével válik véglegessé a Résztvevő cég részvétele a Találkozón.

3.1. Amennyiben a Résztvevő nem fizeti ki a részvételi díjat a díjbekérő dokumentumon szereplő határidőig, a Szolgáltató visszautasíthatja a jelentkező cég részvételi jogát.

4. Ha a Résztvevő a jelentkezési határidő (2017. május 18. csütörtök) előtt visszavonja a jelentkezését, akkor a Szolgáltató teljes egészében visszautalja a részvételi díjat.

4.1. A jelentkezési határidőt követően (2017. május 18. csütörtök) részvételi díjat a Szolgáltatónak nem áll módjában visszatéríteni. Lemondást a Szolgáltató csak írásban fogad el az szervezet@uzletiegyuttmukodes.hu email címen.

5. Ha a Résztvevő a Prémium csomagot választotta, akkor egy éven keresztül, hetente 5 fejlődő gyártó, kereskedő, szolgáltató cégről kap információkat az Együttműködések című hírlevünkön keresztül.

6. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Találkozón beosztott, négyszemközti tárgyalások is lesznek. Ezért a Résztvevő vállalja, hogy beosztott tárgyalásain részt vesz, vagyis 16:30 előtt nem megy el a Találkozóról.
Amennyiben a Résztvevő mégis eltávozik a Találkozóról idő előtt, úgy a Résztvevő KÖTBÉRT köteles fizetni a Szolgáltatónak a Találkozót követő 4. munkanap fizetési határidővel. Résztvevőként a kötbér 20.000 Ft+27% áfa, kiállító esetében pedig 40.000 Ft+27% áfa!
Erre azért van szükség, mert ha a Résztvevő nem jelenik meg a beosztott tárgyalásain, azzal erkölcsi és anyagi kárt okoz a Szolgáltatónak, valamint leendő tárgyalópartnereinek!

7. A részvételi díj nem tartalmazza az ebéd és az egyéb fogyasztás (üdítő, kávé) költségét. Ennek díját (bruttó 5000 Ft/fő) ott a helyszínen, reggel a regisztrációkor fizeti ki készpénzben a Résztvevő a regisztrációs asztalnál. Erről az összegről a szállodától külön számlát kap.

8. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa a Résztvevő Találkozón való részvételi jogát. Ennek oka lehet üzleti vagy versenyérdek-ellentét vagy korábbi negatív tapasztalat a Résztvevővel kapcsolatban (pl. korábban nem fizetett határidőre, kifogásolta a programokat, nem jött el a találkozóra, inkorrekt volt a többi résztvevővel, stb.).

8.1. Ha a jelentkezés elutasításának előbb említett okairól (pl. versenyérdek-ellentét) csak a jelentkezési határidő után értesül a Szolgáltató, akkor a Szolgáltató egyoldalúan visszautasíthatja a Résztvevő cég részvételi jogát és a részvételi díjat a Szolgáltató már nem tudja visszatéríteni.

9. A Szolgáltató a jelentkezési határidő után is elfogadhat pótjelentkezéseket az éppen aktuális (a Találkozón weboldalán feltüntetett) díjért.

10. A szolgáltatás a Résztvevő számára a rendezvény végével (2017. május 25. 17:00-kor) megszűnik. A rendezvényt követően a Szolgáltató semmilyen további információt nem köteles kiadni a Résztvevő számára!

11. A Résztvevő hozhat magával egyfajta, max. A/4-es méretű prospektust, vagy egyébb promóciós anyagot, amelyet a Promóciós asztalon elhelyezhet, továbbá tabletet, notebookot, akár egy olyan terméket is, ami a kezében elfér.

12. A Résztvevő a jelentkezésével hozzájárul, hogy a rendezvényen készített kép- és hangfelvételt a Szolgáltató a saját platformjain (pl. Magyar Üzleti Világ magazin, weboldal, közösségi média, roll-up, szórólap, egyéb promóciós célok) felhasználhatja.

13. A Találkozó dress code-ja: üzleties megjelenés.

14. Adatkezelés:  A Résztvevő adatait biztonságos szerveren, titkosítva tároljuk. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Résztvevő adatai a vonatkozó jogszabályok és technikai lehetőségekhez mérten a legnagyobb biztonságban és bizalmasan kerüljenek kezelésre. A Szolgáltató működése és fennállása alatt (9 év) eddig még sosem szivárgott ki ügyfél adata. Így nálunk mindig biztonságosan, nyugodtan vásárolhat a Résztvevő!

15. Teljesen azonos tevékenységű cég közül csak maximum 2 vállalkozás vehet részt a Találkozón.

16. Vitás esetekre a felek kikötik a Szeged Városi Bíróság illetékességét.

A Résztvevő a szerződésben foglaltakat megértette, és elfogadta!

»» tovább a jelentkezési űrlaphoz, ha Ön nem EVSZ Partnerünk

»» tovább a jelentkezési űrlaphoz, ha már Partnerünk