Értékesítési és vállalatfejlesztési megoldások, partnerségek, üzleti együttműködések
minőségi termékkel, szolgáltatással rendelkező, fejlődésben érdekelt vállalatok döntéshozóinak
Hogyan legyen versenyképesebb, hogyan fejlődjön nagyobb ütemben más vállalkozók tudására, adottságaira, értékeire, üzleti lehetőségeire alapozva?
Ennek a módszerét ismerheti meg ezen a találkozón!
Mi vár Önre és a cégére ezen a napon?
TUDÁS
2 szempont a versenyképesség növeléséshez:
– Hitelesség és bizalom
– Hozzáadott érték
Minitréning Sándor Andrástól és Vereb Istvántól.
Továbbá együttműködés alapú üzleti stratégiákkal, módszerekkel ismerkedik meg.
CÉGES MINIPREZENTÁCIÓK
Élményszerű bemutatkozások
Érdekesen és látványosan (fotókkal) mutatja be ön is a vállalkozását.
Sokféle iparágban dolgozó cég adottságait, termékeit, kapcsolatait ismerheti meg, hiszen mindenki, egyenként mutatkozik be.
Így pillanatok alatt látszódnak a kapcsolódási pontok.
PÉLDÁK, ESETTANULMÁNYOK
Cégvezetők osztják meg tapasztalataikat:
Hogyan lehet növelni az értékesítést?
Hogyan lehet nagyobb nyereséget elérni?
Hogyan lehet fejleszteni a vállalkozást együttműködésekkel?
ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
Az értékesítési szekcióba várjuk:
– ha javítana értékesítési eredményein,
– új piaci lehetőségeket, stratégiai partnereket, ügyfeleket keres,
A fejlesztési szekcióba várjuk:
– ha fejleszteni akarja (vagy már most is fejleszti) cégét,
– ha minőségi beszállítókat keres,
– ha nyitott hatékonyságnövelő megoldásokra,
TÁRGYALÁS-SHOW
Részese lesz egy különleges “Tárgyalás-show”-nak, ahol az információk és a bemutatkozások alapján kiválaszthatja, kivel akar mindenképpen tárgyalni. Egy tárgyalásoptimalizáló szoftver összepárosítja az igényeket.
Továbbá a kötetlen beszélgetési alkalmak, valamint az üzleti ebéd kiváló lehetőséget adnak, hogy milliókat érő információkat szerezzen és konkrét együttműködések induljanak el.
INFORMÁCIÓK EGYÜTTMŰKÖDÉSRE NYITOTT VÁLLALATOKRÓL
Cég- és gyárlátogatási projekt keretében látogasson el azokhoz, akikkel mélyebben megismerkedne, vagy akivel nem sikerült tárgyalnia. Továbbá fogadjon ön is olyan cégvezetőket, akiket érdekelhet az ön tevékenysége!
Továbbá olyan vállalatokról is kap információkat, akik nincsenek itt a találkozón, de nyitottak együttműködésekre!
Azonos tevékenységből, azonos célközönséggel csak max. 2 cég jöhet!
Korábbi statisztikáink alapján a résztvevők 42-45%-val biztosan talál már elsőre kapcsolódási pontot, amelyek 15-18%-a már a találkozón konkrétumokban (akár pénzben) mérhető eredményeket hoz.