HA SZÁMODRA TÉNYLEG
AZ ÜGYFÉL AZ ELSŐ…
CSATLAKOZZ A VÁLSÁGÁLLÓ ÜGYFÉLTÖRŐDÉS PROGRAMHOZ ÉS SZAKMAI INTERJÚKÖTETHEZ!
TE VÁSÁROLNÁL MAGADTÓL?
Avagy miért érdemes most az ügyféltörődéssel foglalkoznod?
Radikálisan és iszonyúan gyors ütemben változnak a vásárlói igények és a piaci környezet, ezért nagyon nem mindegy, milyennek lát a piac, mit tudnak rólad a leendő és a meglévő ügyfeleid. A bevételeid, fejlesztéseid, a céged építése szempontjából a vevőiddel való kapcsolat döntő és meghatározó.
A Temkin Group nemzetközi kutatócég 2021-es felmérése szerint az amerikai nagyvállalatok közel kétharmada (59%) radikálisan javítaná a szervezet által nyújtott ügyféltörődést a következő három évben. A döntéshozók ennek a területnek a fejlesztését kulcskérdésnek tartják a versenyelőny megszerzéséhez a koronavírus-járványt követő újranyitás időszakában.
A cégek rájöttek, invesztálniuk kell az ügyfélstratégiájuk, kommunikációjuk újragondolásába, ha nem akarnak lemaradni a piacon.
Legyél az elsők között – a hazai (KKV) tekintetében –, aki stratégiai szinten foglalkozik az ügyféltörődésével, így komoly versenyelőnyre akar szert tenni a következő években.
Ez a szakmai program megtanít hitelesen, meggyőzően bemutatni az értékeidet. Segít növelni a bizalmat céged iránt és elérni, hogy az ügyfelek téged válasszanak. Példákat, ötleteket, módszereket kapsz ahhoz, hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb vevőket!
Akik már részt vettek hasonló
programban és interjúkötetben:
Kincses János ügyvezető
Electraplan Termelő Kft.
Ujváry Gergely ügyvezető
Hafner Pneumatika Kft.
Károlyi László vezérigazgató
Legrand Zrt.