HA SZÁMODRA TÉNYLEG 

AZ ÜGYFÉL AZ ELSŐ…

CSATLAKOZZ A VÁLSÁGÁLLÓ ÜGYFÉLTÖRŐDÉS PROGRAMHOZ ÉS SZAKMAI INTERJÚKÖTETHEZ!

TE VÁSÁROLNÁL MAGADTÓL?
Avagy miért érdemes most az ügyféltörődéssel foglalkoznod?
 

Radikálisan és iszonyúan gyors ütemben változnak a vásárlói igények és a piaci környezet, ezért nagyon nem mindegy, milyennek lát a piac, mit tudnak rólad a leendő és a meglévő ügyfeleid. A bevételeid, fejlesztéseid, a céged építése szempontjából a vevőiddel való kapcsolat döntő és meghatározó. 

A Temkin Group nemzetközi kutatócég 2021-es felmérése szerint az amerikai nagyvállalatok közel kétharmada (59%) radikálisan javítaná a szervezet által nyújtott ügyféltörődést a következő három évben. A döntéshozók ennek a területnek a fejlesztését kulcskérdésnek tartják a versenyelőny megszerzéséhez a koronavírus-járványt követő újranyitás időszakában.

A cégek rájöttek, invesztálniuk kell az ügyfélstratégiájuk, kommunikációjuk újragondolásába, ha nem akarnak lemaradni a piacon.

Legyél az elsők között – a hazai (KKV) tekintetében –, aki stratégiai szinten foglalkozik az ügyféltörődésével, így komoly versenyelőnyre akar szert tenni a következő években.

Ez a szakmai program megtanít hitelesen, meggyőzően bemutatni az értékeidet. Segít növelni a bizalmat céged iránt és elérni, hogy az ügyfelek téged válasszanak. Példákat, ötleteket, módszereket kapsz ahhoz, hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb vevőket!

Akik már részt vettek hasonló
programban és interjúkötetben:

Kincses János ügyvezető
Electraplan Termelő Kft.

Ujváry Gergely ügyvezető
Hafner Pneumatika Kft.

Károlyi László vezérigazgató
Legrand Zrt.